ایزوگام دولایه پودری درجه یک کارخانه تبریز

,

کارخانه تبریز با تنوع در تولید انواع محصولات می تواند نیاز به عایق های رطوبتی را در صنایع مختلف بر طرف سازد. ایزوگام های تولید شده در کارخانه تبریز با دارا بودن کیفیت بسیار خوب می توانند درانواع درجه یک آن منطبق با درخواست مشتریان از طریق شرکت هوبر در اختیار آنان قرار بگیرد.

یکی از تولیدات با کیفیت از سوی این کارخانه، ایزوگام های پودری می باشد.

ایزوگام های دولایه پودری یا ساده یکی از انواع مختلف ایزوگام می باشد که بر حسب تعداد لایه ها و روکش جزء ایزوگام های با قیمت پایین در بازار خرید و فروش ایزوگام عرضه می شوند.

ایزوگام های کارخانه تبریز را با سفارش از این مرکز در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

ایزوگام دولایه پودری درجه یک کارخانه تبریز

ایزوگام دولایه پودری

گاهی لازم است بر اساس پیشنهاد مهندیسن سازه در برخی از پروژه ها بر حسب نیاز و قیمت ایزوگام از عایق های رطوبتی پودری استفاده شود. ایزوگام های دولایه پودری غالبا در مناطقی که در معرض تابش نور خورشید نیستند مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع ایزوگام ها به جای قرار گرفتن روکش آلومینیومی، توسط لایه پودری پوشانده می شوند تا بتوانند با مقاومت بیشتر و بدون چسبندگی در حین رفت آمد مورد استفاده قرار بگیرند. به همین دلیل این نوع عایق رطوبتی در کف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها و سایر مکان های از این قبیل نصب می شوند.

برای خرید ایزوگام های پودری با قیمت مناسب و تولید شده بر اساس آیین نامه های استاندارد از برند تبریز می توانید با تماس با کارشناسان از قیمت روز آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ایزوگام های درجه یک پودری تولید شده از کارخانه تبریز بر اساس مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده اند که با نصب خوب در دیواره و کف مکان مورد نظر می تواند با مقاومت خوب از محل نصب به خوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت حفاظت نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *