قیمت ایزوگام طرحدار استخر با تخفیف

قیمت ایزوگام رنگی طرحدار

خرید ایزوگام های طرح دار و رنگی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای ایزولاسیون استخرها به شمار می آید. عایق کاری تمامی قسمت های استخرها می تواند بر اساس توجه به نکات مهم مختلفی انجام بگیرد.

مهمترین عاملی که می‌تواند ایزولاسیون استخرها را با موفقیت روبرو سازد به گونه‌ای که سال ها دوام عمر را به همراه داشته باشد، استفاده از نصاب ماهر و دقت بسیار در فرآیند ایزولاسیون می باشد.

عایق های رطوبتی طرح دار که برای استفاده شدن در استخرها تولید شده‌اند با وجود دارا بودن مقاومتی بسیار بالا این مزیت را به همراه دارند که بتوانند در تماس مستقیم با آب در طول سال‌ها هیچ نقصی در کیفیت ان ایجاد نشود.

قیمت ایزوگام طرحدار استخر با تخفیفقیمت ایزوگام طرحدار استخر با تخفیف

ایزوگام طرح دار استخر

ایزوگام های طرح دار استخری بر اساس انواع طرح های مختلف با رنگ های پرفروش آبی که به صورت عمده در کارخانه های برتر سفارش تولید داده می شود را می توانید جهت این امر انتخاب نمایید.

کارشناسان هوبر می توانند بهترین قیمت را جهت خرید ایزوگام های طرح در برای خریداران عمده ارائه دهند. این مرکز یکی از معتبرترین مراکز ارائه ایزوگام به صورت مستقیم از درب کارخانه می باشد.

قیمت ایزوگام رنگی طرحدار

عایق های رطوبتی طرح دار جهت ایزولاسیون قسمت های مختلف استخرهای خانگی در طرح های آجری، موزاییکی، لانه زنبوری و … می باشد.

تمامی ایزوگام های مناسب برای این امر با برخورداری از مواد پلیمری از انعطاف پذیری بسیار بالا تولید شده اند.

ایزوگام های درجه یک با ضخامت بالا مخصوص نصب در استخرها را می‌توانید ضمن دریافت قیمت از بهترین تولید کنندگان فعال در کشور سفارش خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. ثبت سفارش شما با تخفیفات ویژه از شرکت هوبر همراه می باشد.

جهت دریافت اطلاعات از قیمت روز انواع ایزوگام های طرح دار رنگی استخری با کارشناسان هوبر تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *