قیمت خرید ایزوگام استخر اب

,
ایزوگام مخصوص استخر

خط تولید ایزوگام های مخصوص استخرها با راه اندازی در کارخانه های مطرح کشور موجب شده است که انواع برتری از عایق های رطوبتی طرح دار مخصوص استخرها در بازار دیده شود.

همان طور که می دانید که ایزولاسیون استخرها یک امری بسیار مهم جهت جلوگیری از هدر رفتن آب و حفظ بنای استخر می باشد. از آنجایی که فرایند عایق کاری استخرها نیاز به دقت بسیار وجود دارد همواره از بهترین نصاب ها جهت این امر استفاده می گردد. علاوه بر آن می توانید با خرید ایزوگام های با کیفیت اطمینان خاطر کاملی را نسبت به دوام عمر ایزوگام داشته باشید.

قیمت خرید ایزوگام استخر اب

قیمت عایق ایزوگام استخری

ایزوگام هایی که در استخرها مورد استفاده قرار می گیرند با ضخامت های بالا تولید می‌شوند. روکش نیز می‌تواند مقاومت آن را دو چندان نماید. با توجه به گران بودن ایزوگام های طرحدار استخری نسبت به ایزوگام های فویلدار، خریداران بر اساس مساحت استخر و نوع کاربری آن عموماً  این دو نوع ایزوگام را خریداری می نمایند، چرا که ایزوگام ها نسبت به سایر شیوه های ایزولاسیون استخرها قیمت مناسب تری دارند و بدین ترتیب هزینه های خود را مدیریت می نمایند.

ایزوگام مخصوص استخر

شرکت هوبر یکی از مهمترین مراکز عرضه مستقیم ایزوگام با نرخی ارزان و تعیین شده از سوی کارخانه می باشد.

عایق های رطوبتی مورد استفاده با کاربری ایزولاسیون استخرها را می توانید از بهترین برندهای تولیدکننده دریافت کنید. دریافت اطلاعات خود را با تماس با کارشناسان هوبر تکمیل نمایید.

شرکت هوبر ایزوگام های استانداردی را که با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی برخوردار می باشند را در جهت رضایت مشتریان ارائه می دهد.

ایزوگام های مخصوص نصب شدن در استخرها را با ضمانت نامه فروش در انواع ساده و یا طرح دار می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. کارشناسان هوبر آماده پاسخگویی به  تماس های شما هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *