لیست قیمت ایزوگام بدون نصب مشکین شرق

قیمت هر رول ایزوگام بدون نصب

کارخانه مشکین شرق دلیجان یکی از برترین عایق های رطوبتی تولید شده از سوی کارخانه دلیجان می باشد که با دارا بودن ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر از سوی کارخانه توانسته است محصولات خود را با شهرت بسیاری در میان مصرف کنندگان روبرو سازد. ایزوگام های مشکین شرق دلیجان با دارا بودن بهترین کیفیت و قیمت مناسب توانایی رقابت با ایزوگام های خارجی را دارا هستند. ایزوگام های این برند با دارا بودن خدمات پس از فروش از سوی کارخانه می تواند اطمینان از خرید را برای مصرف کنندگان فراهم آورد.

همانطور که می دانید قیمت ایزوگام بر اساس قیمت نصب و یا قیمت آن بدون نصب تفاوت بسیاری دارد. از آنجایی که شرکت هوبر محصولات را از طرف کارخانه به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند لیست قیمت ایزوگام بدون نصب را برای مشتریان ارائه می دهد.

لیست قیمت ایزوگام بدون نصب مشکین شرق

لیست قیمت ایزوگام درجه یک و مرغوب در سال ۱۳۹۹

در سال ۹۹ با توجه و تورم و افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ ارز موجب تغییرات اساسی در قیمت ایزوگام شده است. با توجه به ساخت و سازهای عمده‌ای که در حال انجام در شهرهای بزرگ می باشد، خرید ایزوگام نیز به صورت عمده برای پیمانکاران بسیار به صرفه خواهد بود. شرکت هوبه با فروش ایزوگام از درب کارخانه به صورت عمده آماده ارائه خدمات به پیمانکاران و مهندسین سازه خواهد بود.

قیمت هر رول ایزوگام بدون نصب

قیمت هر رول ایزوگام را می‌توانید بر اساس تولیدات روزانه توسط شرکت هوبر دریافت نمایید. لیست قیمت ایزوگام به خریداران کمک می‌کند تا محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

کارخانه مشکین شرق رول های ایزوگام خود را با وزن هایی متناسب با ضخامت ورقه های ایزوگام تولید می نماید که مشخصات فنی ایزوگام بر لیبل های باکیفیت و بسته‌بندی مناسب رول های ایزوگام در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *